Warsztat: Strategia marki


Warsztat strategicznyW czasie spotkania opracujemy zarys strategii marki. Pełen projekt to ok 30 punktów merytorycznych dlatego w czasie warsztatu opracujemy wybrane z nich, najważniejsze. Powstanie w ten sposób szkielet projektu, założenia do pełnego projektowania. Będziemy opierali się na doświadczeniu prowadzącego i uczestników. Po zakończeniu warsztatu wszyscy uczestnicy otrzymają pełną dokumentację z prac na spotkaniu w formie elektronicznej.

W czasie warsztatu będziemy pracowali na bazie wiedzy, a przede wszystkim doświadczenia prowadzącego i Uczestników warsztatu. Posłużymy się też wieloma przykładami zrealizowanych projektów marketingowych z omawianego zakresu.

Dla kogo?

Zapraszamy wszystkich zajmujących się marketingiem na co dzień oraz osoby zainteresowane aktualizacją wiedzy na podstawie doświadczenia prowadzącego i pozostałych uczestników spotkania. Wspólne wypracowywanie „prawdy” utrwala wiedzę i pozwala na lepsze jej zrozumienie.

Podczas warsztatu to Uczestnicy tworzą / piszą fragmenty projektów strategii marki, a nie tylko obserwują ten proces. W ten sposób łatwiej jest dostrzec logikę powstawania projektu.

Wszyscy uczestnicy otrzymują:

  • Materiał merytoryczny powstały w czasie warsztatu;
  • Wybranego e-booka;
  • Przerwy kawowe;
  • Imienny certyfikat uczestnictwa;
  • Plik ponad 80 artykułów (> 400 stron) o marketingu.
  • Dostęp do zbioru kilkuset reklam, z których wiele jest już niedostępne.

Program warsztatu:

  • DNA marki - elementy istotne i niezmienne
    • Elementy podstawowe i decydujące o charakterze marki, które są podstawą identyfikacji marki.
  • Wyróżniki marki (racjonalne i emocjonalne)
    • To co odróżnia markę wśród konkurencji, a zwłaszcza emocjonalnie sytuuje markę w głowie konsumenta.
  • Segmentacja grup docelowych
    • Identyfikacja segmentów, do których marka będzie kierowana. Nie ma marek od wszystkiego dla wszystkich.
  • Osobowość core targetu
    • Określenie osoby reprezentującej grupę komunikacyjną marki. Psychografia.
  • Osobowość marki
    • Tzw. persona czyli psychograficzny opis marki gdyby była ona osobą.
  • Insighty konsumenckie
    • To, co decyduje o pierwszym skojarzeniu marki w procesie decyzyjnym o jej wyborze u konsumenta.

Uczestnicy po warsztacie:

  • Będą doskonale wiedzieli co jest strategią marki, a co tylko pomysłem na krótkoterminową promocję;
  • Będą potrafili weryfikować poprawność projektu strategicznego;
  • Poznają sposób powstawania poprawnego projektu strategii marki.

Warsztat odbędzie się po zebraniu grupy minimalnej (4 osób)

Termin warsztatu:

Skype: środa 22 maja 2019 r. – godz. 17:00 – 21:00

Warsztat z wykorzystaniem komunikatora Skype w gronie kilku osób zgodnie z powyższym programem z wykorzystaniem tylko połączenia głosowego. Tak jak w przypadku stacjonarnego pracujemy wszyscy na jednym pliku w chmurze.

Stacjonarny: sobota 15 czerwca 2019 r. – godz. 11:00 – 17:00

Warsztat stacjonarny odbędzie się w Warszawie

Miejsce do ustalenia w zależności od wielkości grupy i dostępności sali.

W opłatę za udział wliczony jest koszt e-booka:

  • „Projektowanie strategii marki”,
  • „Praktyka brandingu”,
  • „Techniki promocji sprzedaży”,
  • „Konsument wierny jak pies”

Koszt udziału:

  • Rejestracja bezpłatna

  • Stacjonarny:
  • 400 zł./os. - do 31.05 lub pierwsze 5 osób;
  • 480 zł./os. - od 1.06 - lub pow. 5 osób.



  • Skype:
  • 250 zł/os.

Jestem zwolniony podmiotowo z VAT - Ustawa o VAT (Dz. U. z 2004 r. nr 54, poz. 535 z późn. zm.).

Jeśli chcecie Państwo zgłosić więcej niż 1 osobę, proszę o wypełnienie, dla tych osób, oddzielnych formularzy.

Opinie:


Tematem strategii marki interesuję się od niedawna, szukam informacji, podglądam mistrzów. Zawodowo wcielam się w role product ownera w środowisku IT(ich) głównie aplikacji mobilnych. Obecnie mam za zadanie rozwijać aplikację mobilną .... I właśnie tam poczułam, że chcę więcej zrozumieć jak buduje się marki w świadomości klientów. Warsztat strategiczny był dla mnie arcy ciekawy. Starałam się wyłapać uchem wszystkie cenne informacje. Żadne słowo nie trafiło na out małżowiny ;)
Te warsztaty to przede wszystkim wiedza i doświadczenie plus ciekawe przykłady czyli prawdziwy pocisk inspiracji. Będę wirusowo polecać i już wypatruję kolejnych :)
Bardzo dziękuję!

Justyna Markiewicz


Warsztat strategicznego planowania marki prowadzony przez Macieja Tesławskiego to niesamowite doświadczenie. W ciągu zaledwie kilku godzin przechodzimy razem przez skomplikowany proces tworzenia od zera (może nie do końca od zera, bo bazując na przygotowanej wcześniej strategii marki) strategii komunikacji marki. Doświadczenie to jest potrzebne zwłaszcza tym, którzy na co dzień pracują z niedużym Klientem, który nie rozumie potrzeby przygotowania porządnej strategii komunikacji marki i chce robić "jak konkurencja".
Podsumowując - ten warsztat jest jak prowadzenie za rękę przez doświadczonego mistrza. Koniecznie musisz wziąć w nim udział.

Tomasz Ciosek - Pracownia Synergii Sp. z o.o.


Ogromnie dziękuję za genialnie przeprowadzony warsztat "Strategiczne planowanie Marki”. Bardzo dużo wiedzy praktycznej, świetne narzędzia ułatwiające tworzenie swojej strategii, a przede wszystkim zdecydowany i pewny siebie profesjonalista w dziedzinie jakim jest Pan Maciej Tesławski. Podziękowania śle również dla mojej grupy, fajna atmosfera, luźne rozmowy, mocno kreatywnie. Może Pan liczyć na wiernego wyznawcę, zapisuje się na kolejne.
Pozdrawiam serdecznie

Agnieszka Teodoru - Członek Zarządu w firmie WhiteLinePro Sp. z o.o.


Co mi się podobało

  • Forma - że są to praktyczne warsztaty, gdzie aktywnie tworzymy prezentacje strategii a nie ograniczamy się do teorii
  • Komunikacja - że to uczestnicy tworzą prezentacje strategii a nie prowadzący
  • Atmosfera - bardzo przyjazna, luźna
  • Skype - dzięki niemu odpada nam koszt czasu i pieniędzy na dojazdy i "szykowanie" się ;-)
  • Liczba osób - dzięki temu, że jest na warsztatach od 3 do 6 osób to każdy ma szanse się wypowiedzieć

Katarzyna Michalska


Nie znoszę stagnacji. Może dlatego starając się przygotować do kolejnych zmian jakie chcę wprowadzić w swoim życiu zawodowym, najpierw sięgnąłem po książki Macieja Tesławskiego. Następnie odważyłem się zapisać i uczestniczyć w warsztatach organizowanych przez Marketing Communication Academy.
Efekt tych działań zakończył się dla mnie w sposób dość nieoczekiwany. Certyfikat i wiedza jaką zdobyłem, kazały spojrzeć mi na swoją pracę z innej perspektywy.
Bardzo dziękuję Maciejowi Tesławskiemu za uczucie POSZERZENIA HORYZONTÓW, które przede mną roztoczył. Wskazanie przez niego szeregu ścieżek, którymi powinienem pójść by osiągnąć cel, było dla mnie bezcennym doświadczeniem. Polecam.

Krzysztof Suwała - Specjalista ds. marketingu i PR w Ferguson Sp. z o.o., właściciel INNOVATIO


Warsztaty były intensywne i inspirujące. Z racji tego, że przebiegały w wąskim gronie, możliwe było pełne zaangażowanie uczestników - były to więc warsztaty w pełnym tego słowa znaczeniu.
To początek mojej przygody z tworzeniem strategii marki, warsztaty pozwoliły nie tylko uporządkować pewne kategorie, ale też - rozwinąć myślenie strategiczne.

Anna Mitranka


Koszt udziału w warsztacie jest bezzwrotny, możliwa jest tylko zmiana terminu, wiążąca się z dopłatą 50%

Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani warsztatem zamkniętym, tylko dla Waszej marki prosimy o kontakt mailowy: info@mca.edu.pl