Warsztat: planowanie strategii marki


Warsztat strategicznyW czasie spotkania opracujemy zarys strategii marki. Pełen projekt to ok 30 punktów merytorycznych dlatego w czasie warsztatu opracujemy wybrane z nich, najważniejsze. Powstanie w ten sposób szkielet projektu, założenia do pełnego projektowania. Będziemy opierali się na doświadczeniu prowadzącego i uczestników. Po zakończeniu warsztatu wszyscy uczestnicy otrzymają pełną dokumentację z prac na spotkaniu w formie elektronicznej.

Dla kogo?

Zapraszamy wszystkich zajmujących się marketingiem na co dzień oraz osoby zainteresowane aktualizacją wiedzy na podstawie doświadczenia prowadzącego i pozostałych uczestników spotkania. Wspólne wypracowywanie „prawdy” utrwala wiedzę i pozwala na lepsze jej zrozumienie.

Podczas warsztatu to Uczestnicy tworzą / piszą fragmenty projektów strategii marki, a nie tylko obserwują ten proces. W ten sposób łatwiej jest dostrzec logikę powstawania projektu.

Wszyscy uczestnicy otrzymują:

  • Materiał merytoryczny powstały w czasie warsztatu;
  • Wybranego e-booka;
  • Przerwy kawowe;
  • Imienny certyfikat uczestnictwa.

Program warsztatu (11:00 - 17:00):

  • DNA marki - elementy istotne i niezmienne
    • Elementy podstawowe i decydujące o charakterze marki, które są podstawą identyfikacji marki.
  • Wyróżniki marki (racjonalne i emocjonalne)
    • To co odróżnia markę wśród konkurencji, a zwłaszcza emocjonalnie sytuuje markę w głowie konsumenta.
  • Segmentacja grup docelowych
    • Identyfikacja segmentów, do których marka będzie kierowana. Nie ma marek od wszystkiego dla wszystkich.
  • Osobowość core targetu
    • Określenie osoby reprezentującej grupę komunikacyjną marki. Psychografia.
  • Osobowość marki
    • Tzw. persona czyli psychograficzny opis marki gdyby była ona osobą.
  • Insighty konsumenckie
    • To, co decyduje o pierwszym skojarzeniu marki w procesie decyzyjnym o jej wyborze u konsumenta.

Uczestnicy po warsztacie:

  • Będą doskonale wiedzieli co jest strategią marki, a co tylko pomysłem na krótkoterminową promocję;
  • Będą potrafili weryfikować poprawność projektu strategicznego;
  • Poznają sposób powstawania poprawnego projektu strategii marki.

Warsztat odbędzie się po zebraniu grupy minimalnej (4 osób)

Termin warsztatu: sobota 18 maja 2019 r.

Warsztat stacjonarny odbędzie się
ul. Wspólna 56, Warszawa

W opłatę za udział wliczony jest koszt e-booka „Projektowanie strategii marki”, „Praktyka brandingu”, „Techniki promocji sprzedaży”, „Konsument wierny jak pies”

Koszt udziału:

  • Rejestracja bezpłatna

  • Stacjonarny - 480 zł/os.

Jestem zwolniony podmiotowo z VAT - Ustawa o VAT (Dz. U. z 2004 r. nr 54, poz. 535 z późn. zm.).

Koszt udziału w warsztacie jest bezzwrotny, możliwa jest tylko zmiana terminu, wiążąca się z dopłatą 50%

Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani warsztatem zamkniętym, tylko dla Waszej marki prosimy o kontakt mailowy: info@mca.edu.pl