Warsztat: planowanie programu lojalnościowego

Warsztat lojalnościowyW czasie spotkania opracujemy zarys programu lojalnościowego marki. Pełen projekt to ok 30 punktów merytorycznych dlatego w czasie warsztatu opracujemy wybrane z nich, najważniejsze. Powstanie w ten sposób szkielet projektu, założenia do pełnego projektowania. Będziemy opierali się na doświadczeniu prowadzącego i uczestników. Po zakończeniu warsztatu wszyscy uczestnicy otrzymają pełną dokumentację z prac na spotkaniu w formie elektronicznej.

Dla kogo?

Zapraszamy wszystkich zajmujących się marketingiem na co dzień oraz osoby zainteresowane aktualizacją wiedzy na podstawie doświadczenia prowadzącego i pozostałych uczestników spotkania. Wspólne wypracowywanie „prawdy” utrwala wiedzę i pozwala na lepsze jej zrozumienie.
Podczas warsztatu to Uczestnicy tworzą / piszą fragmenty projektu programu lojalnościowego, a nie tylko obserwują ten proces. W ten sposób łatwiej jest dostrzec logikę powstawania projektu.

Wszyscy uczestnicy otrzymują:

  • Materiał merytoryczny powstały w czasie warsztatu;
  • Wybranego e-booka;
  • Przerwy kawowe;
  • Imienny certyfikat uczestnictwa.

Program warsztatu (11:00 - 17:00):

  • Elementy strategii marki
    • Osobowość grupy docelowej
    • Persona marki
    • Pozycjonowanie marki
  • Cele strategiczne programu
    • Jaki jest cel, czyli z czego autorzy programu będą rozliczani
  • Warunki dołączenia do programu
    • Program lojalnościowy to nie program dla każdego. Jakie warunki brzegowe trzeba spełnić aby dołączyć do programu?
  • Content programu
    • Komunikacja marki w programie to najkrótsza droga do zaniku jego zainteresowaniem.
  • Segmentacja uczestników (RFM)
    • Najprostsza, automatyczna metoda pomiaru aktywności uczestników programu,
  • Promocje w programie
    • Promocje selektywne, dostępne tylko dla uczestników programu,
  • CSR w programie
    • Zaangażowanie społeczne uczestników. Jaki typ pomocy jest właściwy dla tego programu?
  • Member Gets Member
    • Polecenia marki są najlepszym miernikiem lojalności. Jak przekształcić uczestników programu w ambasadorów marki?
  • Zamknięcie programu
    • Zamknięcie programu może nastąpić z różnych przyczyn. Warto zaplanować to aby nie zburzyć lojalności do marki.

Uczestnicy po warsztacie:

  • Będą doskonale wiedzieli czym jest lojalność konsumenta i jak ją budować;
  • Będą potrafili weryfikować poprawność projektu programu lojalnościowego;
  • Poznają sposób powstawania poprawnego projektu programu.

Warsztat odbędzie się po zebraniu grupy minimalnej (4 osób)

Termin warsztatu: 27 kwietnia 2019 r.

Warsztat stacjonarny odbędzie się w
Centrum Szkoleniowe Wspólna 56 Warszawa

W opłatę za udział wliczony jest koszt e-booka „Projektowanie strategii marki”, „Praktyka brandingu”, „Techniki promocji sprzedaży”, „Konsument wierny jak pies”

Koszt udziału:

  • Rejestracja bezpłatna

  • Stacjonarny - 480 zł/os.

Jestem zwolniony podmiotowo z VAT - Ustawa o VAT (Dz. U. z 2004 r. nr 54, poz. 535 z późn. zm.).

Koszt udziału w warsztacie jest bezzwrotny, możliwa jest tylko zmiana terminu, wiążąca się z dopłatą 50%

Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani warsztatem zamkniętym (stacjonarnym lub webinarem), tylko dla Waszej marki prosimy o kontakt mailowy: info@mca.edu.pl