Nagrody...

  • Złota Strzała 2000 - promocja "Mieszkanie na śniadanie" dla marki Masmix, Raisio Polska Foods.
  • Boomerang 2001 - kampania "Czas na wyjątkową znajomość" dla marki Salem, JT International Tobacco Poland.
  • Złoty Znaczek Poczty Polskiej 2001 - kampania "Czas na wyjątkową znajomość" dla marki Salem, JT International Tobacco Poland.
  • I wyróżnienie w konkursie Boomerang 2001 - kampania "Odświeżmy naszą znajomość" dla marki Salem, JT International Tobacco Poland.
  • Boomerang 2005 w kategorii "Programy lojalnościowe B2B" za kampanię "Panta Rhei - Klub Ekspertów Wilo" dla firmy WILO Polska
  • Złota Strzała 2005 w kategorii "Programy lojalnościowe B2B" za kampanię "Panta Rhei - Klub Ekspertów Wilo" dla firmy WILO Polska