Seminarium: „Compendium marketingu”


Compendium marketinguCompendium to "w miarę pełny zasób wiedzy na jakiś konkretny temat, zawierający "esencję" tej wiedzy.". W tym przypadku marketingowej. To kompletne usystematyzowanie wiedzy o strategii i komunikacji marketingowej. Swego rodzaju "pigułka" tej wiedzy podana w sposób przystępny. Program obejmuje podstawową wiedzę z wszystkich fundamentalnych obszarów dla każdego zajmującego się zawodowo marketingiem i komunikacją. Zwłaszcza teraz, kiedy nie mamy czasu ani środków na długie szkolenia, Compendium zaspokoi potrzebę zdobycia wiedzy i doświadczeń prowadzącego i usystematyzuje już posiadaną wiedzę. Udział w Compendium jest potwierdzany imiennym certyfikatem dla każdego uczestnika potwierdzającym zdobytą wiedzę i kompetencje.

W czasie seminarium będziemy pracowali na bazie wiedzy, a przede wszystkim doświadczenia prowadzącego i Uczestników warsztatu. Posłużymy się też wieloma przykładami zrealizowanych projektów marketingowych z omawianego zakresu.

Dla kogo?

CertyfikatZapraszamy wszystkich zajmujących się marketingiem na co dzień oraz osoby zainteresowane aktualizacją wiedzy na podstawie doświadczenia prowadzącego i pozostałych uczestników spotkania. Wspólne wypracowywanie „prawdy” utrwala wiedzę i pozwala na lepsze jej zrozumienie.

Wszyscy uczestnicy otrzymują:

  • Materiał merytoryczny seminarium - ok. 350 slajdów;
  • Wybranego e-booka;
  • Przerwy kawowe;
  • Imienny certyfikat uczestnictwa;
  • Plik ponad 80 artykułów (> 400 stron) o marketingu.
  • Dostęp do zbioru kilkuset reklam, z których wiele jest już niedostępne.

Program seminarium (2 dni godz. 10:00 - 17:00):

  • Niezmienne prawa marketingu
    • zajęcia poświęcone analizie podstawowych zasad rządzących komunikacją marketingową. Prawa marketingu stanowią podstawę, którą należy poznać jeszcze przed przystąpieniem do projektowania kampanii. Naruszenie zasad komunikacji marketingowej skutkuje zawsze porażką kampanii.
  • Strategia marki i komunikacji
    • omówione zostaną zasady tworzenia strategii komunikacji jak i podstawowe czynniki wpływające na wartość marki. Świadomość marki i jej wpływ na wartość marki, tematyka jakości produktu, lojalność i zagadnienia związane z utrzymaniem klienta, tożsamość marki i jej osobowość jako elementy strategiczne.
  • Marketing relacji i programy lojalnościowe
    • cały blok poświęcony zostanie tematowi marketingu relacji. Właściwe rozumienie lojalności zostanie przedstawione na przykładach prawdziwych programów lojalnościowych. Temat obejmuje większość zagadnień marketingu relacji przydatnych przy projektowaniu takich programów.
  • Programy retencyjne i motywacyjne
    • czyli punktowe, które błędnie nazywane są lojalnościowymi. Omówimy cele takich programów i sposoby wykorzystania zdobytej dzięki nim wiedzy. Konstrukcja programu retencyjnego powinna umożliwiać gromadzenie wiedzy o konsumencie.
  • Promocje sprzedaży
    • techniki promocyjne to podstawa mechanizmów zwiększających sprzedaż w krótkim okresie. Na rynku obserwujemy praktycznie wyłącznie promocje cenowe, a technik promocyjnych jest kilkanaście. Wśród nich ciekawa technika pozwalająca na budowanie lojalności (prawdziwej) do marki i loteria, która nie wymaga rejestracji.
  • Narzędzia komunikacji
    • wśród wszystkich narzędzi komunikacyjnych nie sposób się już pewnie poruszać. Liczba kanałów komunikacyjnych rośnie wraz z rozwojem technik komunikacyjnych. Omówimy podstawowe narzędzia i wskażemy kiedy jakie z nich wykorzystywać i jakich błędów unikać.

Uczestnicy po warsztacie:

  • Będą doskonale wiedzieli jakie reguły rządzą strategią silnej marki;
  • Będą potrafili weryfikować poprawność projektu marketingowego;
  • Poznają najczęściej popełniane błędy w komunikacji marketingowej;
  • Będą umieli właściwie zastosować narzędzia komunikacyjne dla marki.

Seminarium odbędzie się po zebraniu grupy minimalnej (7 osób) - max. 20 osób

Planowany termin seminarium: 20 – 21 maja 2019 r.

Seminarium odbędzie się w
Warszawie

Miejsce do ustalenia w zależności od wielkości grupy i dostępności sali.

W opłatę za udział wliczony jest koszt e-booka:

  • „Projektowanie strategii marki”,
  • „Praktyka brandingu”,
  • „Techniki promocji sprzedaży”,
  • „Konsument wierny jak pies”

Koszt udziału:

  • Rejestracja bezpłatna

  • 600 zł/os. - do 10.05 lub pierwsze 7 zgłoszeń,
  • 780 zł/os. - od 11.05 lub zgłoszenia >7.

Jestem zwolniony podmiotowo z VAT - Ustawa o VAT (Dz. U. z 2004 r. nr 54, poz. 535 z późn. zm.).

Jeśli chcecie Państwo zgłosić więcej niż 1 osobę, proszę o wypełnienie, dla tych osób, oddzielnych formularzy.

Brak miejsc!

Koszt udziału w warsztacie jest bezzwrotny.

Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani seminarium zamkniętym, tylko dla Waszej marki prosimy o kontakt mailowy: info[at]mca.edu.pl